مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مطرح کرد؛

احداث پروژه حیاتی ورود و خروج خط 400 کیلوولت در پست ایثار امیدیه

با ارزش سرمایه گذاری بیش از 4 هزار میلیارد ریال‎ انجام شد؛

احداث طرح دایم پست 132 کیلوولت شاهد بهبهان 

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: عملیات احداث طرح دائم پست 132 به 33 کیلوولت شاهد در بهبهان با ظرفیت 100 مگاولت آمپر به پایان رسید و برق‌دار شد.
کد خبر: ۱۴۵۴۸۳۶

جام جم آنلاین - خوزستان، مهدی ابوعلی گله‌داری صبح امروز (چهارشنبه 12 اردیبهشت) بیان کرد: عملیات احداث طرح دائم پست 132.33 کیلوولت شاهد بهبهان شامل تأمین تجهیزات، عملیات ساختمانی، نصب و راه اندازی به ظرفیت 100 مگا ولت آمپر که از پروژه‌های حیاتی ابلاغی وزیر نیرو جهت گذر از پیک سال 1403 بوده، به پایان رسید و آماده بهره‌برداری است.

 

وی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه 4 هزار و 28 میلیارد ریال بوده، تصریح کرد: بهره‌برداری از این پروژه باعث افزایش ضریب اطمینان و بهبود پایداری شبکه برق در منطقه، ایجاد ظرفیت‌های جدید جهت برق‌رسانی به مشترکین و متقاضیان خانگی و عمومی، تعدیل بار ترانس‌ پست‌های برق مجاور و افزایش قدرت مانور بر روی شبکه خواهد شد.

 

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اضافه کرد: برای برق‌دار کردن پست شاهد و استفاده از ظرفیت این پست، ورود و خروج خطوط 132 کیلوولت بهبهان اصلی ـ ارجان و بهمئی ـ شاهد در پست شاهد نیز با ارزش سرمایه‌گذاری 180 میلیارد ریال اجرایی شده است.

 

لازم به توضیح اینکه از مهر ماه 1402 تاکنون با احتساب طول خط فوق در بخش انتقال و فوق ­توزیع، 12 پروژه پست با ‌ظرفیت 695 مگاولت‌آمپر، توسعه 2 بی132 کیلوولت ، 4 پروژه خط به طول 12 کیلومتر مدار ، 3 پروژه تعویض ­هادی خط با هادی ­پرظرفیت به طول 30 کیلومتر مدار ، 1 پروژه احداث فیبر نوری به طول 60 کیلومتر و تعویض تعداد 1670 زنجیره مقره‌های کششی خطوط انتقال جمعا با ارزش سرمایه‌گذاری 21.939 میلیارد ریال در شبکه تحت نظارت این شرکت در 2 استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اجرایی و به بهره‌برداری رسیده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها